Purpleish
Vardag Foto Mode

L ä n g t a n

Tal - Klart!
Känns bra, det gick bra också, och idag hade vi matte prov och jag vet inte.. Kändes så där, vi får se när resultatet kommer.

Igår hade vi ensemble och helt plötsligt från ingenstans får jag träffa både Hanna och Mats! Sååå underbart glad jag blev! Både Hanna och Mats gick i min klass första året men bytte sedan gymnasium men nu har dom lov så som är tillbaka i stan! Och inte bara det... Eve kom också! :D Min underbara Evelin som lämnade mig för någon annan, eller ja inte riktigt så var det...

Känns bra att det börjar bli varmare ute, snön smälter och solen skiner, ÄLSKAR värme och längtar såååå efter vår och sommar!

Igår bjöd den mest underbara killen mig på lunch, så det blev thai, yummey!

 



Kommentarer
Evelin

Imorgon :D ses vi! wiho!

<3det kommer bli WAIT FOR IT;

Jaa du vet vad ajg skulle sägaa i det läget :D

2012-03-01 @ 15:14:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback