Purpleish
Vardag Foto Mode

U r s ä k t a h a l l å

Jaaa, nu var det en vecka sedan jag senast skrev ett inlägg, men det har varit så mycket i skolan och det är det fortfarande...

Iallafall...

Hallåhej! Har en massa att säga! Eller...
Först och främst så har jag haft två prov, ett i Naturkunskap B och ett i samhällskunskap. Och jag tror jag klarade båda proven, woho! Men vem bryr sig liksom it's in the past.
Den här veckan ser ut så här:
  • Måndag: Matte läxan ska in, redovisning kulturhistoria.
  • Tisdag: Tal i svenska
  • Onsdag: Matteprov
  • Torsdag: "Lugnt"
  • Fredag: Läxa i natur b, svenska uppsats...
Så nästa vecka är det lov, skönt det ska bli, inga mer läxor, uppsatser, tal eller prov!

Min "no heat week" fortsätter, tredje veckan nu, och den här veckan så har jag bytt ut hårtorken mot min volymtång, så bara volymtången den här veckan!

Om ni också får lov nästa vecka (och inte den här) så önskar jag er lycka till den sista veckan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback