Purpleish
Vardag Foto Mode

W h a a a t . . .

Så, den här veckan har jag bestämt mig för att ha min "no heat week" (vilket innebär att jag inte får använda någon sorts apparat som ger värme till håret), perfekt timing säger jag bara... Med tanke på att det är alla hjärtans dag imorgon, men det är inte det största problemet (jag menar, jag behöver inte värme för att fixa en frisyr, dah) utan det största problemet är mina 3 vise män, mina 3 musketörer, som bestämt sig för att kampa på min panna JUST den här veckan. Så det sket sig ju... Aja, vi får se hur det går imorgon, kanske laddar upp en bild.

Annars är det ganska bra, lite upp och ner med humöret, yaay humörsvängningar...
Men JUST NU är det bra. Har varit med älsklingen idag på stan för att fördriva tiden och jag köpte en flaska Nygårda Blåbärs soda, så jävla gott!

Kan inte låta bli att titta på tjejer som fixar håret på youtube (inte för att jag behöver låta bli, men jag borde ha gjort läxan istället) Men måste få lite inspiration nu när jag alltid måste ha håret uppsatt, för om jag har det nedsläppt nu när jag inte får platta eller dylikt så ser det förjävligt ut...

Men aa, om jag inte skriver imorgon så önskar jag en trevlig alla hjärtans dag till er alla! Vad jag ska göra? Nä, jag ska bara ut med familjen och Anton och äta china för att sedan åka hem till mig där gullungen ska söva över, allmänt trevligt bara.

Godnatt på er!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback