Purpleish
Vardag Foto Mode

N o h e a t w e e k

Nu har det gått en vecka sedan jag började med min "no heat week" och jag har faktiskt hållit det till 100%! Den här veckan tänker jag lägga till hårblås, så jag får blåsa håret, men tänker sänka värmen på den.
Jag gör det här för att mitt hår är så slitet och för att se om det växer snabbare.
Nezza gjorde det här i ungefär tre veckor och hennes hår växte radikalt, vi får väl se om det funkar för mig...

Annars är det bra, sov hos älsklingen i fredags, igår när jag kom hem satt jag fart med min power point och vart klar samma kväll...

Ja och jag skulle vilja säga att Sverige röstade idiotiskt igår, min åsikt bara...

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback