Purpleish
Vardag Foto Mode

M y s i g a m å n d a g a r

Skolan sög idag... Seriöst jag HATAR matte! Måste vara en av de tråkigaste ämnena, i varje fall för mig som inte fattar eller orkar fatta...

Men efter skolan gick jag hem till älsklingen, och det gjorde min dag! Älskardigsåmycket<3

Har två bebisar... Klippt av naglarna på min vänstra tumme och mitt högra pekfinger pga att dom hade gått sönder. Dom är så små och gulliga nu! Men vill helst ha långa naglar så klipper inte ner dom andra...
Gillar faktiskt måndagar om dom alltid var så här! (efter skolan)
Vara hon älsklingen och sen åka hem och bara ta det lugnt, titta på CSI med familjen och gotta sig lite. Sköna måndagar<3

Kärlek till ALLA!

Veckans design:

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback